Haber

İngiltere’de Kemer tanıtımı için 7,3 milyon kişiye ulaşıldı

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu’nun İngiltere’nin en değerli seyahat acentelerinden Jet2 ile Kemer’in tanıtımı için yaptığı anlaşma meyvesini verdi.

Turizmde pazar çeşitliliğini artırmak amacıyla İngiltere pazarının önde gelen seyahat acentalarından Jet2 ile Kemer Belediyesi arasında imzalanan tanıtım anlaşması, Kemer’in İngiltere pazarında ön plana çıkmasını sağladı.

Kemer destinasyon farkındalığını artırmaya yönelik kampanyayla sosyal medyada 7,3 milyondan fazla kişiye ulaşıldı.

Blog ve e-posta yayınlarıyla da desteklenen kampanyada Kemer destinasyonu özellikle aile ve çift tatilleriyle öne çıktı.

Tanıtım kampanyası sırasında Kemer’i tercih eden misafir sayısında artış yaşanırken, kampanya da destinasyonun İngiltere pazarındaki bilinirliğinin artmasında büyük rol oynadı.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, yaptığı açıklamada, İngiltere’nin en değerli seyahat acentası Jet2 ile yaptıkları Kemer tanıtım anlaşmasının meyvelerini toplamaya başladıklarını söyledi.

Kemer’in pazar çeşitliliğine ihtiyacı olduğunu ve Kemer Belediyesi olarak bu yönde çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Başkan Topaloğlu, “Rusya pazarının yanı sıra Avrupa ve İngiltere pazarları da Kemer için büyük önem taşıyor. Bu doğrultuda Jet2 ile Kemer’in tanıtımı için anlaşma yaptık ve İngiltere’deki sosyal medya platformlarında Kemer’e geniş bir yer ayrıldı. Jet2 ile 7,3 milyon kişiye ulaşarak Kemer’imizin adını duyurduk. Bu rakam her geçen gün artıyor. Bu amaçla ajanslar aracılığıyla tanıtım kampanyalarına odaklanıyoruz. “Kemerimizin değerine değer katmaya devam edeceğiz.” söz konusu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-kaynarca.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu